המדביר המהיר שירותי הדברה
המדביר המהיר
 

טיפים למציאת חברת הדברה מקצועית

עכשיו – כשהחורף בשיאו, וחלק ממנו כבר פגע בנו בעוצמה, גם אם זיפתם ועבדתם קשה על הגנת הבית שלכם, תהיו בטוחים שאף אחד לא חסין מכוח עליון. נזקים של גשם יכולים להיות יצירת בקעים בזיפות שלכם, פגיעה קשה ברכיבי הגנה עשויים עץ כגון דלתות או פנלים חיצוניים מעץ, ויצירת מקוואות טבעיים של מים עומדים בגומחות. הסיכונים הללו מחריפים במיוחד אם אתם גרים בסביבה בה היה ברד או הפסקות חשמל מרובות (אינדיקטור שירדו הרבה גשמים שגרמו נזק לבתיכם).
 
המזיקים מנצלים את הפרצות שנוצרו
 
גנרל חורף משאיר עמו, כפי שראינו, לא מעט תופעות שהן בגדר "פרצה הקוראת לגנב" כשבמקרה הזה המזיקים הם בתפקיד הגנב. הדבר יכול למשוך טרמיטים ותולעי עץ בעלות עור קשה להתקני העץ שנרטבו, מקקים שיחדרו הביתה דרך פתחי הזיפות שחוררו בגשם, חולדות ועכברים שיפלסו את דרכם מבקעים וחורים שנוצרו בקו ה- 90 מעלות בין הכיורים באמבטיה ובמטבח לבין הקיר, ואפילו בגינה לא יהיה בטוח להסתובב, שעה ששלולית שלא התייבשה תשמש כקן דבורים וצרעות עוקצות, או חלילה – התקן ברזל שהחליד כמו ידית פרזול של דלת או ארון חוץ, שם דבורים בדרך כלל מוצאים את מקומם.
 
המסקנה היא אחת: בתקופות אמצע החורף, אחרי המערכה הגדולה של הגשם, מומלץ להזמין הדברה!
 
 
הדברה מקצועית המדביר המהיר
 
 
הניחו שהבעיה קיימת, אל תחכו להופעת המזיק
 
יותר משהחורף מסוכן כשהוא מכה בנו, הוא מסוכן כשהוא נגמר. הסטטיסטיקה מוכיחה פעם אחר פעם שבתקופות חמימות ונעימות אחרי מערכות חורף יש מזיקים בבתים, ולעתים קרובות מזיקים מסוכנים, כולל נחשים ארסיים בחצרות הבתים. גם אם הזמנתם הדברה וטעיתם, כלומר אין סכנת מזיקים בבית, אתם זוכים ל- 2 יתרונות:
 
·         המדבירים יכולים למצוא פרצות שאתם לא יכולים לזהות, ולהמליץ על אטימתן.
 
·         עדיף לעבור את התקופה הקרובה ללא ספק, ולא עם ספק שמא יש מזיקים בבית.
 
שיטות הדברה מומלצות בהתאם לסוג המזיק שנתגלה בבית
 
עכברים וחולדות: הדברה באמצעות אבקת רעל. העכבר או החולדה הן חיות היגייניות כמו חתול, וכשהן יתלקקו כשהפרווה והעור ספונים ברעל – זה גם חדלון מידי שלהן והן גם מזהירות את הלהקה כולה כשהן גוססות, מה שמבטיח שקט לטווח הארוך. במקרים מסוימים נהוג להשתמש במלכודות – אך כיום רעלים יותר אפקטיביים.
 
מקקים: הדברה ירוקה, ובמיוחד אם יש בבית ילדים ובעלי חיים. הדברה כימית היא הדברה 100% אפקטיבית אבל כרוכה בסיכון רב ודומה במהותה לצביעת חדר חדש: הדייר צריך לעזוב את האזור ולהתנהל בחוסר נוחות. שיטות ההדברה הירוקה כיום מאפשרות את המתת המזיק באותה רמת אפקטיביות ללא חשש לפגיעת הדייר.
 
נמלים וטרמיטים:הדברת חומרים כימית. במקרה הזה הסיכון מופחת מהדברות כימיות אחרות כי עיקר החומר הכימי מועבר לתוך הקן של הנמלים ולא לאוויר הפתוח במטרה לחסל את שורש הקן: המלכה והנמלים הגדולות. הדברה מסוג כזה ניתן ליישם גם על פרעושים וקרציות בחצר.
 
דבורים וצרעות:הדברה ירוקה. חקלאים נוהגים ליישם בעצמם הדברה ביולוגית נגד העוקצים הללו, לרוב על ידי הצבת חתול חכם שיכול להרוג אותם ולהישמר מהעוקץ, בדומה לאופן בו הוא לוכד נחש.
 
נחשים:מדביר מיוחד שהוכשר להיות לוכד נחשים. בדומה להדברת דבורים וצרעות, חקלאים במושבים נוהגים לטפל בנחשים בעצמם באמצעות הדברה ביולוגית עם חתול.

 

 

 

 

 

 

 

המדביר המהיר, כתובתנו: הרב לוין 40, רמת גן, טלפון: 1-800-35-44-55