המדביר המהיר שירותי הדברה
המדביר המהיר
 

הדברת פרעושים בחצר

פעולת הדברה זו מומלצת לכל מי שיש לו בית בישראל, לא בהכרח בית בסביבה חקלאית ולא בהכרח בית בו מגדלים בעלי חיים. מדוע? משום שבין אם זה מושב ובין אם מדובר בלב תל אביב, הסביבה החקלאית היא נחלת כל האזרחים כמעט: אין כיום בית בלי חצר (להוציא מקרים בודדים של דירות בניין באזורי תעשייה ומסחר, אולי), וגם בבניין בו החצר משותפת יש סכנה להיחשף לעקיצות פרעושים שעלולות לגרד ולהתיש כמו עקיצות יתושים. חתולים עזובים יש בכל מקום, כלבים הרבה פחות, ולרוב – הם מסתובבים בקרבתכם עם הבעלים, אבל אי אפשר לדעת מי חשוף להימשכות פרעושים ומי לא, וכמובן שחתולי רחוב הם חתולים לא מטופלים והם לבטח חשופים. אם בסביבה יש שכנים מאכילי חתולים אז הסיכון להתקפת פרעושים גדל עוד יותר, ואז אין מנוס מלהזמין הדברת פרעושים בחצר.
 
מתי מומלץ להזמין הדברת פרעושים בחצר?
 
בדיוק בתקופה כמו זו: מזג האוויר שמשי, באוויר לא נראה גשם, והפסקות החשמל פסקו אבל האקלים משדר שהוא על מי מנוחות: מקוואות ושלוליות מים עומדים נוצרו, חלודה הצטברה בכל התקן ברזל שאינו מגולוון, אבק הצטבר בכל מקום, ובגדול – מבלי שאף אחד גרם לנזק כלשהו, איתני הטבע גרמו לזיהום סביבתי מעצם נוכחות הגשם והנזקים שהוא הביא. הפרעושים נמשכים לסביבה כזו כמו מגנט, ובמיוחד אם יש ריח דם של בעלי חיים באזור. המסקנה היא פשוטה: חולפת לה עוד תקופה של גשם חזק וחזרתם לשגרה? לא חוזרים אליה בלי שבודקים שהאזור נקי מפרעושים.
 
 
הדברת פרעושים
 
 
כיצד מתבצעת הדברת פרעושים בחצר?
 
·         זיהוי מוקד הפרעושים: המיקום הגיאוגרפי ממנו הם מגיעים. לרוב, זה יימצא בחפירות מתחת לאדמה.
 
·         חנק המוקד באמצעות הדברת חומרים.
 
·         חזרה על הפעולה בפתחי הביוב המשותפים לבניין, או לפתח הביוב בבית הפרטי.
 
·         המתה מידית של כל הפרעושים מובטחת: לחיות המחמד תינתן סביבת מחייה בטוחה.
 
בדרך זו, ועדי בתים בבניינים וכמובן – בעלי משקים פרטיים נוהגים להעניק לעצמם שקט תעשייתי, לגדל בבטחה את בעלי החיים מבלי להשתמש באמפולות, וגם אם אינכם יודעים במה מדובר כי אין לכם בעלי חיים, חתולי רחוב זו המציאות הישראלית כיום, ולכן כל אדם חשוף לפרעושים במיוחד אם הסביבה היא חקלאית.

 

 

 

 

 

 

 

המדביר המהיר, כתובתנו: הרב לוין 40, רמת גן, טלפון: 1-800-35-44-55