המדביר המהיר שירותי הדברה
המדביר המהיר
 

הדברה אורגנית למשרד

הדברה אורגנית למשרד

כאשר גיליתם תיקנים וטרמיטים במשרד, לא צריך להיכנס לכוננות הדברה ולהתחיל לפנות שיירי מזון ותכולת-עובדים מהמדפים. ניתן להמשיך בעבודה הסדירה ומדביר המספק הדברה ירוקה יפעל במקביל אליכם בלי לפגוע לכם בביצועי העבודה. יתרה, מכך, הוא ישתמש רק בחומרים ידידותיים לאדם ולסביבתו, השומרים על האטמוספירה ולא פוגעים בחור באוזון. בנוסף, הם גם מפיצים ריח טוב – מה שיתרום גם לאווירה הכללית במשרד הבוטיק שלכם.
 
הדברה אורגנית
 
פרדוקס ההדברה הירוקה ופתרונו
 
רבים סוברים שבשל היותה של ההדברה הכימית קשיחה יותר, מסוכנת יותר וקטלנית יותר – היא גם עובדת טוב יותר מהדברה ירוקה. בשנות התשעים כשהנושא של הדברה ירוקה עוד היה חדש, זה גם היה נכון. כיום הטכנולוגיה השתפרה עד מאד, ובמעבדות ההדברה הידועות בישראל ובעולם כבר פיתחו חומרים שהם גם ידידותיים לאדם וגם מסוגלים לקטול מזיקים. בדומה לתחומי ההייטק והמכוניות, גם תחום ההדברה מתחדש והרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. לכן, הזמנת הדברה ירוקה היא רווח נקי בשבילכם, ללא צורך לפנות את המשרד ותוך השגת אותה תוצאת הדברה בדיוק כמו בהדברה הכימית.
 
העבודה - כמו של כל צוות תחזוקה אחר
 
ממש בדומה לשירותי הניקיון, ה - IT, והשיפוצים - גם צוות ההדברה הירוקה שלכם יעבוד מבלי להפריע לכם, יסרוק חדר אחרי חדר ויבצע את משימות ההדברה הנדרשות. כל שעליכם לעשות הוא להזמין את השירות, ולחזור הביתה כשהמשרד כבר נקי ממזיקים.
 
ויש אפילו יתרונות תחזוקתיים לטווח הארוך
 
רוב רעלי ההדברה הירוקה החדשים נושאים עמם ריח נהדר, לעתים ממש בסגנון של ריחות של תותים ופירות הדר. בנוסף, הסביבה תיראה פתאום הרבה יותר סטרילית ונקייה. מפתחי ארון ומגירות שהורגלתם לראות שהם מלוכלכים פתאום יבריקו עד מאד, והמשרד – למעשה ישתנה ממש מקצה אל קצה מבחינה היגיינית.
 
הדברה ידידותית לסביבה
 
מהי העלות של השירות?
 
העלות מתומחרת בהתאם להיקף ההדברה הנדרש למשרד. להדביר משרד של 1-2 אנשים העוסקים במקצועות חופשיים (לרוב) תהיה משימה הרבה יותר קלה וזולה מאשר להדביר תאגיד או חברה גדולה של 50+ עובד ועובדת. יחד עם זאת, בהשוואה להדברה כימית העלות מאד נוחה, ומשתלמת לכל בעל משרד המעוניין להיפטר מבעיות המזיקים שלו וגם לא לשלם על כך מחיר לוגיסטי גדול מדי.

 

 

 

 

 

 

 

המדביר המהיר, כתובתנו: הרב לוין 40, רמת גן, טלפון: 1-800-35-44-55